יש לכם עסק, שהחברים והסביבה הקרובה מכירים ובשיחות סלון הם מספרים עליו לחברים שלהם, אבל איך כל שאר העולם ידע שאתם קיימים ויוכל לפנות אליכם ? בשביל זה אנחנו פה !!. בשביל להקים עבורכם את אתר האינטרנט, בסגנון, בצבעים, עם התוכן הייחודי לכם, שאולי אפילו נמצא בדמיון שלכם וצריך לתרגם אותו למשהו מעשי, כזה שיפיק עבורכם תועלת – בשביל מה צריך אתר ?

האתר קיים 24/7, בחגים ואפילו כשאתם הולכים לישון

יש לכם עיסוקים נוספים וגם ידוע לכם שבעלי עסקים רגילים עובדים 8-17. האתר שלכם נגיש כל הזמן ואתם יכולים לבדוק הפניות בזמן שנוח לכם.

כתיבת שאלות ותשובות באתר– חסכון במאמץ שלכם

ללקוחות הפוטנציאליים יהיו שאלות שאתם יכולים לצפות מראש ? נהדר (: , תרשמו את השאלות והתשובות להן , תקלו על הלקוחות בדילמות שלהם והם יגיעו אליכם ממוקדים בבקשות מכם.

נטוורקינג – האתר שלכם נגיש לקהל לקוחות מקומי ובינלאומי

ברגע שהאתר נמצא באינטרנט, לעולם אינכם יכולים לדעת אילו בעלי עסקים ירצו לפנות אליכם, אבל מי שיחפש בעל מקצוע כמותכם, בעזרת המילים הנכונות, "ידוג" אתכם ולא משנה באיזו יבשת הוא נמצא.

פרסום העסק שלך ברבים

כדי שתוכלו לפרסם את העסק באופן מקצועי ולא חובבני, רצוי שיהיה לכם אתר אינטרנט ובעזרת כלים שווקים ומיתוג שנעשה לכם, תוכלו להגיע לתפוצות ממוקדות של לקוחות מתאימים.

מיתוג דיגיטלי

כדאי שידעו מי אתם!, במה אתם נבדלים מבעלי עסק מתחרים ושיהיה מקום לתמונות/סרטונים וחוות דעת מלקוחות לכל מי שמתעניין – ובשביל זה צריך לעשות מיתוג דיגיטלי באתר.

תוכן = מידע שימושי

האתר הוא המקום להכניס מידע, הסברים על מוצרים או על תהליך העבודה וכמובן שהוא המקום הכי גמיש להוספת/ הורדת תכנים ולהודעה על מבצעים.

קבלת אינפורמציה באופן עקיף על לקוחות פוטנציאליים

באפשרותכם ליצור טופס כמו דף "צור קשר למתעניין" ובו הלקוחות ימלאו הפרטים שתבקשו, בעזרתם תוכלו למפות את סוג הלקוחות והצרכים שלהם ולהתאים כתוצאה מכך פרסום לסוגי לקוחות מוגדרים.

פרסום למוצרי מדף נמכרים

במידה והעסק שלכם מוכר מוצרים כגון קוסמטיקה, סלולר, פזלים ודומיהם, מומלץ שתצרו אתר עם קטלוג ותחסכו עלויות רבות של שכירות מבנה ופרסום כפול (אינטרנט ומקומונים).

ועכשיו, אחרי שקראתם, האם יש לכם ספק שאתם רוצים שנקים עבורכם אתר אינטרנט ואתם תוכל להתפנות לעבודה בעסק שלכם ?

 

אתם מוזמנים להרים טלפון  או לשלוח הודעה למייל – אנחנו פה בשבילכם!

אולי יעניין אותך:

תפריט נגישות