כל מי שעובד איתי או מכיר אותי שמע ממני את ההמלצה החד משמעית "תדפיסו כמות קטנה של כרטיסי ביקור ו/או פליירים ואם בית הדפוס יגיד לכם שזה יותר משתלם להדפיס 1000 עותקים, תגידו לו שהמעצבת הגרפית שלכם לא מרשה"
הדפסת כרטיסי ביקור
סיפור שהיה כך היה.
לפני שבועיים פגשתי לקוחה שעבדתי איתה לפני כמעט שנתיים.
אחרי החיבוקים שאלתי אותה מה שלומה ואיך מתקדם העסק שלה והיא סיפרה לי בשמחה שפתחה חנות למוצרים שלה באזור מגוריה ואפילו הזמינה אותי לבקר. ביקשתי ממנה פלייר כדי לעזור לה ולשווק אותה בקרב מכריי. להפתעתי, היא הוציאה את הפלייר שאותו עיצבתי עבורה לפני שנתיים.
מיותר לציין שהפרטים כבר לא נכונים והפלייר לא משווק את החנות החדשה.
היה לי קצת לא נעים אבל בכל זאת שאלתי והתשובה שקיבלתי קצת הפתיעה אותי:
"כן, פשוט אז הדפסתי 1000 עותקים וזה עוד לא נגמר".
תחשבו על זה רגע.
פלייר בגודל A5, בהדפסה צבעונית דו צדדית באלפי עותקים עולה כ-500 ₪.
היא הוציאה לפני שנתיים 500 ₪ – הוצאה מוכרת – ועדיין נשארו עותקים. אלא שהעותקים שנראו לה כבר מזמן לא רלוונטיים.
אז איך זה גורם לעסק שלה להיראות?
מה היא משדרת ברמה העסקית?
אני ממליצה בחום להזמין כמות קטנה.
כדי שתוכלו בעוד שנה להתחדש, לעדכן את המסר השיווקי שלכם שיתאים, שיהיה עכשווי ושישרת אתכם. בלי נקיפות מצפון על הבזבוז.