לפני תחילת העבודה, בפגישת היכרות עם הלקוח אני מקשיבה!

מה הרקע שלו, מה היא השקפת העולם שלו,  מה האני המאמין שלו. אחרי זה אני עוברת לשאלות יותר ענייניות.

אני שואלת אותו על העסק שלו, על קהל הלקוחות שלו, איפה הוא מדמיין אותו והכי חשוב איך הוא מדמיין אותו,

בשאלות האלה אני ממקדת לא רק את עצמי אלא גם את הלקוח.

אז איך אני מעצבת גרפית את האתר

הרבה פעמים אשמע ממנו את המשפט "האמת היא שלא חשבתי על זה אפילו… שאלה טובה"./

אחרי שכתבתי את כל מה שלמדתי בפגישה אני חוזרת לסטודיו MoonArt אל שולחן העבודה. בשלב הזה אני מתחילה במחקר. שעות הקריאה, העיון וההעמקה בתחום של הלקוח הם חלק בלתי נפרד מעבודת העיצוב שלי. אני לומדת את הכללים של התחום על מנת שאוכל להשתמש בהם נכון בעיצוב שלי בהמשך.

כאשר אני מרגישה שאספתי מספיק חומרי גלם לעבודה, אני מסננת מספר  כיוונים שונים לעיצוב לוגו, כאשר מהם נבחרים שלושה שאותם אני ממשיכה לפתח והם לייצר מערכת מיתוג שלמה – לוגו ושפה גרפית שמוטמעים בהמשך באלמנטים השונים של העסק.

אני מאמינה שיש חשיבות רבה לעצור כשנתקעים ולחזור אליו ביום למחרת או כעבור כמה שעות ולבחון מחדש את העיצובים שנעשו עד כה.

לאחר שיש בידיי כיווני עיצוב שבהם אני גאה. אני מייצרת סקיצות לפרזנטציה ללקוח.
ולסיום, אני מאמינה שתהליך עבודה יצירתי, חכם ונכון יכול להיבנות רק בעבודה משותפת בין הלקוח למעצב.

שקיפות מוחלטת ואמון אחד בשני יביאו לתוצאות מדהימות.

אולי יעניין אותך: