ספר אוטוריטה

הוצאה לאור של ספר מקצועי תהפוך אותך מעוד איש/ת מקצוע, למומחה מוכר/ת בתחומך המקצועי!

אצלנו בסטודיו ליווינו מאות אנשי מקצוע ועזרנו להם להפוך את השליחות המקצועית שלהם לספרים מעולים ומוקפדים, שהזניקו את הקריירה שלהם, והפכו אותם למומחים ידועי שם בתחומם.

ספר מקצועי יפתח גם בפנייך עולם שלם של אפשרויות והזדמנויות לפעילות מקצועית ועסקית בעלת השפעה, סביב המורשת המקצועית שלך.

בסטודיו אנו יודעים לספק לך מעטפת שירות מלאה שתאפשר לך להוציא לאור ספר שלך בהוצאה עצמית,
בצורה הכי חווייתית, מקצועית ומוקפדת שאפשר.
אנו מציעים לך חבילת שירות מודולרית שכוללת כל מה שאת/ה זקוק/ה לו בדרך לספר האוטוריטה שלך:

כתיבה ועריכה, עימוד וגרפיקה, הפקה ודפוס, ושיווק דיגיטלי מתקדם.

זה האמצעי שלכם להנגיש את מפעל חייכם. ספר אוטוריטה הוא ספר עיון מקצועי שפורש את ה"אני-מאמין" המקצועי שלכם בצורה מסודרת, ומקנה כלים ו/או ידע בתחום שאתם פיתחתם או קיבצתם או ארזתם בצורה מקורית, לטובת קוראים ומתעניינים בהיקף רחב.

כי הוא חותמת איכות. ספר אוטוריטה הוא כרטיס הביקור הכי מתוחכם שאפשר לייצר כאיש/אשת מקצוע. כתבתם ספר? יתייחסו אלייכם אחרת. כבר לא תיתפשו כאנשי מקצוע מן השורה אלא כאוטוריטה בתחומכם.

חשיפה אדירה. ספר אוטוריטה הוא בסיס לשיווק ידע (הרצאות, כנסים, סדנאות), למינוף ולהרחבת העסק ו/או המעמד המקצועי על ידי פעילות סובבת הספר, סיבה למסיבה – תירוץ מעולה לפנות לכל לקוחות העבר והפוטנציאליים ולבשר להם על הספר, עוגן לפעילות שיווקית ענפה ברשתות החברתיות, ועוד ועוד. השמיים הם הגבול.

אתם מחליטים. בכל רגע ובכל שלב אנחנו יכולים לעזור לכל אחד ואחת שנמצאים צעד אחד מאחורינו ומשוועים לעצה טובה. אין גונג. כאשר אתם תחליטו שיש לכם משהו חשוב ובעל ערך לתת לעולם, זה הזמן המתאים.

לכל אחד ואחת, שיש להם ידע, כלים או חוויה כלשהי לחלוק ולספר: משרברב ועד פרופסור.

מהסוף. נסחו במשפט אחד את המסר המרכזי שאתם רוצה להעביר הלאה. לאחר מכן פרקו אותו לתתי מסרים, וכל אחד מהם פרקו שוב, עד שיש לכם עץ נושאים. זהו הבסיס, וכל ענף הוא פרק.

יש אנשי מקצוע מומחים בכתיבה, והם יעזרו לכם. אצלנו בסטודיו MOONART תקבלו באהבה הפניות מעולות והמלצות מנצחות.

זה בסדר, אין צורך. העולם הזה השתנה ונפתח. ממילא עדיף לשמור אצלכם את כל הזכויות וגם את הרווחים. אנחנו בסטודיו MOONART נשמח להפיק עבורכם את ספר האוטוריטה שלכם, בהוצאה פרטית, ברמה הכי מקצועית שיש, כפי שהפקנו כבר מאות ספרים ופרוייקטים.

האינטרנט! ביכולות הטכנולוגיות של היום, הדרך הטובה ביותר להפיץ ספרים וגם להרוויח ממכירתם היא דרך הפצה דיגיטלית. אנחנו בסטודיו MOONART מומחים בהפצה דיגיטלית. נשמח לעזור לכם להגיע לקהלים הנכונים בלי להתעסק במלאי הלוך וחזור מול חנויות, ובלי להיות תלויים במפיצים.

כדאי לקחת בחשבון שהעלות דומה לנסיעה לחו"ל או להחלפת רכב. אם הצלחתם להוציא תקציב לאלה, תצליחו גם להקצות תקציב לספר אוטוריטה שימנף אותכם מקצועית. כדאי לזכור שכתיבה והוצאה לאור של ספר היא גם תהליך חווייתי, מלמד, מאזן וממקד בצורה בלתי רגילה, לא רק מקצועית אלא גם אישית. עם הליווי המקצועי שלנו, בסטודיו MOONART, זה יהיה גם תהליך מהנה, ממלא ומרגש!

להתקשר עכשיו! אנחנו מחכים לכם ב-MOONART, עם מעטפת שירות מלאה וגדושה שמכסה את כל השלבים והידע הדרושים כדי לכתוב, להפיק, להוציא לאור ולהפיץ את ספר האוטוריטה שלך. חייגו עכשיו 0507503539

 

עכשיו הזמן הנכון לחוויה מקצועית מעצימה ומקדמת: הוצאה לאור של הספר שלך

אנחנו מחכים לכם  עם מעטפת שירות מלאה וגדושה שמכסה את כל השלבים והידע הדרושים כדי לכתוב, להפיק, להוציא לאור ולהפיץ את ספר האוטוריטה שלך. חייגו עכשיו 050-7503539

 

 

תפריט נגישות