כנסים ואירועים בלתי נשכחים מתחילים במיתוג מנצח

החלטתם לערוך כנס עסקי או אירוע חברה? עבדו חכם.

המיתוג משמעותי להצלחה!

לא חשוב אם אתם עסק קטן של אדם אחד, או חברה של מאות עובדים, חמישה חוקי אצבע יבטיחו את הצלחת הכנס או האירוע שלכם:

  1. תכנון של קונספט או נושא מוביל – הוא הזדמנות נהדרת להעשיר את הידע הכללי של לקוחות העסק, וליצור קהילה עם אווירה של גיבוש ושייכות.

  2. בחירה של תכנים איכותיים ופעילויות עם ערך – תשאיר טעם טוב וזיכרונות נעימים הקשורים לעסק שלכם.

  3. תכנון לוח זמנים מדוקדק ומדויק שכולל תוכנית הרצאות, ארוחות, ופעילות חברתית מרעננת – ייתן הרגשה של אירוע מוקפד וארוז היטב.

  4. שחרור ההפקה לאנשי מקצוע מעולים: מפיקי אירועים, קייטרינג, וכן הלאה – יבטיח שאתם תוכלו להתרכז בתכנים ובשירות, ובאופן ההגשה שלהם לקהל המשתתפים.

  5. מיתוג מנצח ונראות מעוצבת של הכנס – יעזרו לכם למנף את העסק בעזרת הכנס, ויפיקו לכם ערך באופן שיהפוך את הכול לכדאי לכל הצדדים.

זכרו: המיתוג איננו רק אלמנט ויזואלי! אירוע שממותג נכונה הוא כלי נהדר להעלאת המודעות של הלקוחות לאיכויות ולערך שהם יכולים לקבל מכם, ולקידום החשיפה שלכם לקהל הרצוי.

תנו לאירוע כולו את ה"לוק אנד פיל" הממותג, בצורה מוקפדת ומהודקת: ההזמנות, המתחם, המתנות, הכיבוד, הפולדרים, השילוט, הפודיום, האתר וכל דבר נוסף שאפשר למתג.

הקפידו שה"לוק אנד פיל" של האירוע יהיה מסונכרן עם הערכים והעקרונות שמובילים את המותג שלכם.

המטרה: תכנון נכון שימקסם את החשיפה, יקדם את העסק וייצר ערך לכם וללקוחות שלכם.

תהליך תכנוני נכון ייצור לא רק תחושת קהילה בקרב הלקוחות, אלא אף ייצור קהילה פנימית בתוך העסק, שבה העובדים מעורבים כולם בתהליך ומרגישים שותפות ושייכות.

המיתוג של האירוע לא מתחיל כשהעובד הראשון נכנס, ולא מסתיים כשהאדם האחרון מכבה את האור במתחם, אלא מלווה את האירוע זמן רב לפני וגם אחרי:

 

לפני הכנס: קמפיינים מסוג "טיזר", הזמנות אישיות, תקשורת ממוקדת שמייצרת ציפייה והתרגשות, תוכנית הכנס, הרשמה, אתר, אלמנטים אינטראקטיביים, מצגת, הכול צריך לדבר את שפת המיתוג.

אחרי הכנס: מיתוג נכון ומהודק יבטיח שלכנס תהיה השפעה מתמשכת באמצעות תקשורת מעקב, סקרים, שיתוף תוכן, תיעוד חוויות, יצירת קהילה תוססת ופעילה ובכלל שמירה על חווית מותג עקבית וארוכת טווח, שתקדם גם את הכנס הבא.

מתנות קטנות ממותגות הן סוכני השיווק שלכם על שולחן העבודה של הלקוחות: מחברות ועטים ממותגים, תיקים, ספלים ומזכרות אחרות רלוונטיות.

כנס עסקי הוא אירוע משמעותי ומרגש, שמקרין על העסק אור של צמיחה ושגשוג, שפע ועוצמה. התכוננו אליו, הכינו אותו, השקיעו בו, והפכו אותו למשהו שייזכר זמן רב לאחר שהסתיים.

אנחנו בסטודיו MOONART יודעים להוביל בשבילכם מיתוג מנצח לכל כנס ואירוע. נשמח לעמוד לשירותכם.

תפריט נגישות