תוכן מלכי התכנים

אחת הסיבות לבנות אתר לעסק היא האפשרות להפיץ תוכן שיווקי ואיכותי דרך האתר, לחשוף את העסק לאלפי גולשים מדי יום וליצור המרות ומכירה מבלי להיות על המחשב, ככה זה כשיש אתר תוכן- הוא עושה את העבודה בשבילנו, הידד!

זה ידוע שכל אתר שמכבד את עצמו כולל בתוכו מקום לבלוג, כתבות תוכן, סרטונים, טיפים, תודות והמלצות ובקיצור-  לכל דבר המשווק בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם.

איך אתר תוכן יכול עזור לעסק שלי? טוב ששאלת…

מיצוב- מי פה המומחה?

אתם בעלי העסק, המקצוענים ביותר בתחומכם – יש בכם ידע אדיר שנצבר בשנים של לימודים ונסיון, תחלקו אותו!

כשאתם חולקים מהידע שלכם אתם בונים אמון ביניכם לבין הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם ומעבר לכך, אתם בונים לעצמכם רושם של מקצוענים.

מיצוב הוא מושג שמאפשר לכם להבין כיצד אתם נתפשים בראש של קהל היעד שלכם, מה חושבים עליכם.

כשאתם רוצים למצב את עצמכם כמומחים בתחומכם – הפצת הידע בצורת כתבות טיפים עושה את העבודה מצויין.

נסו לחשוב איזה סוג של טיפים ירצו לדעת הלקוחות שלכם, מה יגרום להם לשתף את הכתבה שלכם עם החברים והמשפחה שלהם.

לדוגמה: כתבת טיפים באתר של דוד השיפוצניק – "הכן את ביתך לחורף- 10 טיפים למניעת נזקים לביתך בחורף" .

בכך דוד השיפוצניק נותן לקהל שלו ערך מוסף, ממצב אותו עצמו כמקצוען ומגדיל את הסיכויים לשיתוף הכתבה ברחבי המדיות החברתיות.

תדמית- מי מכיר אותך בכלל?

במקרים רבים, במיוחד כשמדובר בעסק חדש – קהל הצרכנים הפוטנציאלי לא מכיר את העסק או לא מכיר את השימוש בשירות/במוצר של העסק, ואנחנו לא קונים ממי שאנחנו לא מכירים.

אז איך נמכור למי שלא יודע שהוא צריך אותנו?

אחד השימושים הכי טובים של תוכן הוא להשפיע על דעת הקורא ולפעמים לגרום לו לצורך שהוא בכלל לא היה מודע לו. אם נעורר בקורא צורך אותנטי ונענה עליו בהתאם נרוויח את תשומת ליבו להמשך הקריאה ולהבנה טובה יותר של מה שיש לנו להציע לו.

כתבת תוכן כמו "בחן את עצמך" או "10 דברים לדעת על…"
הן מצוינות על מנת להוביל אנשים אל ההבנה שהם זקוקים לך ולשירותים העסקיים שלך.

כאשר הקורא יזדהה עם מה שכתבת ויזהה בעצמו את הצורך בך חלק גדול מחסמי הקנייה ירד כי הוא מבין מדוע הוא זקוק לך.

לדוגמה: ריקי התזונאית מעלה כתבת "בחן את עצמך" – האם אתה בסכנת השמנה?

כאשר בכל אחת מהתשובות שיצאו לקורא, היא תוכל להפנות לאחד משירותיה, לטיפול או למניעה.

בידול- אני ולא אחר!

בעולם שבו אנו חיים, אנחנו מוצפים באלפי מסרים מדי יום. בגלל הכאוס התקשורתי הזה, פיתחנו מן מנגנון סינון רעשים, מין פילטר שכזה ולא כל אחד עובר אותו, רק מי שאנחנו מכירים ומזהים, ובואו נודה בעובדה – יש לנו עוד מתחרים שמציעים שירותים מאוד דומים לשלנו. אך כיצד ניתן יהיה להבדיל ביני לבין המתחרים? בעזרת בידול נכון.

בידול מדבר על איזו "נישה" העסק שלי תופס, כיצד הצרכן מבדיל ביני לבין עסקים מתחרים המציעים את אותו הפתרון.

כאן התוכן בא לידי ביטוי – בכתבות התוכן יבוא לידי ביטוי הגורם המבדל והרוח שהוא מביא איתו.

לדוגמה: קובי, מאלף הכלבים, מעלה סדרת כתבות על משחקים לכלב שניתן לייצר בבית מחומרים פשוטים – כך הוא מדגיש את חשיבות הקשר והאינטרקציה בין אדם לכלבו – דבר שבא לידי ביטוי כמרכיב עיקרי בתהליך האילוף.

קידום האתר- ויראלי זה רע לי?

ויראליות היא מושג הלקוח מעולם הרפואה ומדבר על התפשטות של מגפה מסויימת על ידי הדבקה מהאחד לאחר, ובדיוק כך עוברים מסרים ברחבי הרשתות החברתיות.

תוכן איכותי ומיוחד יוכל להוביל לקוחות פוטנציאליים אל האתר שלכם, נסו להצחיק ולהלהיב אך לא בצורה זולה, הניעו לפעולה לקוחות מהמדיות החברתיות להיכנס אל האתר שלכם.

צרו "טיזר קטן" עם קישור לתוכן המלא באתר, והפיצו ברחבי המדיות החברתיות – משם הרשת החברתית תעשה את שלה.

תוכן ויראלי כמו סרטוני הדרכה יעבוד מצוין כדי ליצור "באזזז" ברשת.

לדוגמה: אדיר, מאמן כושר, מעלה בדף הפייסבוק שלו סרטון קצר בו הוא מבשל מנה בריאה לאחר אימון ומזמין את הצופים להיכנס לאתר לצפייה במתכון ובשאר הסרטונים, אנשים נכנסים לאתר ושם נחשפים להצעה למלא פרטים ולהירשם לשיעור נסיון ללא עלות.

רשתות חברתיות – נדל"ן דיגיטלי

כל תוכן מתאים לנכס דיגיטלי אחר. לכם, בתור בעלי עסקים יש גם נכסים ברחבי הרשתות החברתיות – האתר, דף הפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדין ועוד…

בכל פלטפורמה דיגיטלית שכזו יש הזדמנות להעברת מסרים באמצעות תוכן, כל פלטפורמה מייחדת התנהגות אחרת וכדאי מאוד להבין את היתרונות של כל רשת. תוכלו לקרוא כאן (חיבור לכתבה- עיצוב אתר – הקטע של חיבור הרשתות החברתיות).

המצב שתרצו ליצור הוא חיבור בין כל הפלטפורמות הדיגיטליות שלכם ובכך תיצרו המשכיות כאשר גולש יגיע לאחת מהפלטפורמות. תוכן איכותי שמועבר בצורה נכונה במדיה מסוימת יביא להמשכיות גלישה שתביא להנעה לקנייה.

לדוגמה: הגר, מעצבת שמלות קיץ, מפרסמת את הקולקציה החדשה שלה באינסטגרם, משם הגולש מובל על ידי קישור לאתר ושם ניתן לרכוש את השמלות.

במקביל, בפייסבוק היא מפרסמת סרטון "מאחורי הקלעים" של צילומי הקולקציה עם קישור לאינסטגרם. כך נקשרו הפייסבוק, האינסטגרם והאתר – כאשר הגולש יגיע לנקודת המכירה ולהשארת פרטים הוא כבר נחשף למסרים השיווקיים של הגר.

אם קראת את הכתבה והגעת עד לכאן

 בטוח יש לך כבר כמה רעיונות לאתר ולתוכן שימנף את העסק שלך קדימה.

נשמח לשמוע על הרעיונות שלך וליצור ביחד אתר ייחודי שמתאים לך בדיוק כמו שרצית.

התקשר לפגישת ייעוץ