היכונו לנחיתת הדף
בוודאי נתקלתם פעם במושג "דף נחיתה"- מהו אומר ומה מטרתו?
בכתבה הבאה נסביר מהו דף נחיתה וניתן טיפים לכתיבת דף נחיתה שיבטיח המרות!
דף נחיתה (landing page) הוא דף אינטרנט יחיד (בניגוד לאתר אינטרנט שלם בעל מספר דפים) המוקם ברוב המקרים על מנת שיגיעו אליו ("ינחתו") מקישור של פרסומים שונים כמו באנרים, מודעות פייסבוק, חיפושים במנועי חיפוש וכו…
תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת ליבו של המבקר למסר ספציפי (מכירה או שכנוע) ולהניע לפעולה להמשך להשארת פרטים, יצירת קשר עם העסק, רישום לאירועים ואף קנייה ישירה. מטרת דף הנחיתה (היא בראש ובראשונה להניע לפעולה- המרה = השארת פרטים. ברוב המקרים ייקרא "ליד".
מטרתו של דף הנחיתה היא להגביר את יחס ההמרה (כמות "לידים" חלקי מספר החשיפות לדף) של העסק המפרסם ולמקד את הגולש במוצר\שירות\ אירוע ספציפי.
חשוב להבין שדף הנחיתה הוא רק "טריגר" ליצירת קשר לכן אין טעם להעמיס בטקסטים לא נחוצים.
דף נחיתה ככלי שיווקי מכירתי
לדף נחיתה המקושר לפרסום ממומן יש תפקיד שיווקי חשוב מתוך סה"כ המאמצים השיווקים שנעשים למכירת מוצר מסויים.
דף נחיתה מוצלח הוא דף שמצליח "להמיר" גולשים ללקוחות פוטנציאלים, הדף אמור לשכנע אותם להשאיר פרטים ולהשתמש בשירותים שלנו.
ככל שיחס ההמרה יהיה גבוה יותר כך נדע שהדף עובד היטב- יחס המרה הוא חישוב פשוט בין כמו האנשים שנחשפו לדף הנחיתה חלקי כמו האנשים שמילאו פרטים.
ניתן לעקוב אחר נתונים אלו בעזרת google analytics לדוגמא.
היתרון בפרסום הדיגטלי היום הוא שאפשר לעקוב מדי יום אחר תפקוד הדף ולשנות את התוכן "הקריאייטיב" לפי תוצאות בפועל.
חשוב לעשות כמה גרסאות לדף ולבדוק את יעילותן למשך זמן, לפעמים שינוי של תמונה או מילה יכולים לעשות פלאים.
בעלי עסקים רבים אימצו את השימוש בדפי נחיתה משום שהם נותנים הזדמנות לחשיפה מרובה, מגדילים את המכירות באתר וכמובן מגדילים את הרווחים.
אז מה בעצם צריך להכיל דף נחיתה?
לוגו החברה, עסק
פרטים על מוצר\ שירות\ אירוע ספציפי
נקודות חוזק- מה יצא ללקוח משימוש , מדוע הוא צריך את זה
הצעת ערך- הנחה, מבצע, הזדמנות שאי אפשר לסרב לה
המלצות, תודות, ופידבקים המורידים חסמי קנייה
תא ייעודי להשארת פרטים כמו שם טלפון וכתובת מייל
הפניות לאתר הבית או מדיות חברתיות
טיפים חשובים לכתיבת דף נחיתה